Germo Bekendam
+31 (0)6 53 13 36 84 germo@organizingworks.nl
In de kleine stappen zit de koerswijziging..
“Het helpt me goed en het mooiste van alles is dat ik er geestelijk enorm door wordt verlicht.”
“Ik wil leren de dingen af te maken waar ik aan begonnen ben” zei ze.
Vorige maand werkte ik met Diana, een ambitieuze Finance professional die dit jaar wel op vakantie wil. Een gekoesterde wens van haar én haar man.
Hetgeen me het meest is bijgebleven was een opmerking van Liem..
They don't know what's gonna hit them! Dit is wat een Amerikaanse Professional Organizer tegen me zei over de impact van het werk van een Professional Organizer.
Clean Desk beleid wordt ruim twintig jaar in Nederland toegepast in vele organisaties. Hoe Clean is jouw Desk?
De klant vergeleek het met een steen die in de vijver was gegooid..
Ik hoor je denken. Inhouse Organizer? Wat is dat?
Met deze tips snel overzicht op de werkplek.
Faalkosten zijn kosten die onnodig gemaakt worden.
Verhuizen en Organizing